مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» سئوی وب سایت کلاه سیاه چه خصوصیت هایی دارد؟

سئوی وب سایت کلاه سیاه چه خصوصیت هایی دارد؟

سئوی وب سایت کلاه سیاه چه خصوصیت هایی دارد؟

سئو کلاه سیاه یا این که Black Hat Seo به تکنیک , راهکار ها و روش هایی گفته می شود که از طریق های غیر رسمی و مخرب تلاش می نمایند جايگاه سایت ارتقا دهند . در بنا شده در سئو وب سایت کلاه سیاه , انگیزه بیشتر ارتقاء درجه در موتورهای کاوش است و هیچ تمرکزی برروی مخاطبان و یوزرها وبسایت نیست . ولی خب اشخاص که در قضیه سئوکلاه سیاه , کار می نمایند , هیچگاه از دستورعمل های رسمی گوگل تبعیت و پیروی نمیکنند و صرفا یک چیز را می ببیند : قرار دریافت کردن در کاغذ نخستین گوگل در سریعترین زمان و به هر قیمتی .

https://ismaeilsahab.ir/category/black-hat-seo-techniques/



چه مواقعی بهینه سازی وب سایت کلاه سیاه را خطرناک مینماید ؟

 

در تحت تکنیک های متمایز برای گمراه کردن موتور های کاوش آمده است که شما بایستی از انجام آنان اجتناب نمائید , همینطور در‌صورتی‌که قصد دارید متخصصی را برای بهینه سازی وب سایت های خویش استخدام نمائید در لحاظ داشته باشید که از این دسته تکنیک ها به کار گیری نکند .



۱ - مخفی کاری

 

مخفی کاری یکی از طریق های دارای اسم و رسم سئوی سایت کلاه سیاه است . این فعالیت برای گول زدن موتور های کاوش با نمایش محتویات مختلفی به آنها و همینطور نمایش محتوای گوناگون به یوزرها است . در حقیقت میتوان این دسته تعریف کرد : ارائه یک ورقه از نوشته HTML به موتورهای کاوش در حالی که به یوزرها یک ورقه از تصاویر و یا این که فلش نشان داده می شود .

 

موتورهای کاوش مخصوصا گوگل از الگوریتم های جستجوی خویش برای یافتن چنین عمل هایی به کار گیری می نمایند و در حالتی‌که این مسئله تشخیص داده شود , چنین وبسایت هایی مجازات میشوند که در فیض می‌تواند سبب به ممنوعیت بی نقص یا این که جریمه سنگین وزن سایت شما شود .



۲ - به کارگیری بیشتراز حد لغات حساس ( Keyword Stuffing )

 

به کار گیری بیش تر از حد لغت ها مهم یکی از طریق های کهن برای دست یابی به جايگاه های فراتر موتور های کاوش است . در‌این روش صرفا لغات با اهمیت مورد انگیزه قرار می‌گیرند . هنگامی کلمه ها اصلی سوای هیچ مدل انگیزه خاصی مورد انگیزه قرار بگیرند باعث گیج شدن و آزار یوزرها خواهد شد و بعضا یوزرها چه بسا تارنما شما‌را ترک می نمایند .

 

ولی اکنون , الگوریتم های موتورهای کاوش کارآیی بیشتری پیدا کرده و متوجه می‌شوند که دکمه کلمه و واژه به میزان کافی با صرفه شده‌است یا این که نه! در‌حالتی که که‌این موتور های کاوش متوجه فریب کاری وبسایت شوند , ممکن است جریمه ای برای وبسایت شما در‌پی داشته باشد .



مثال هایی از این نوع عبارات مهم عبارتند از :

 

لیستی از شماره گوشی تلفن های بی قیمت

بلوک های نوشته دربرگیرنده فهرست شهر ها و بخش ها که نشان میدهد سایت شما قصد درجه بندی دارااست .

تکرار غیر عادی لغت ها اصلی

به جای استعمال بیش تر از حد از عبارات دارای اهمیت , می‌توانید از کلمه ها اصلی LSI یا این که عبارات اساسی Long Tail در محتوای خویش استعمال نمایید تا ارگانیک خیس و اختصاصی شوند .

 



۳ - ساخت صفحه ها دروازه ( Doorway Pages or Gateway Pages )

 

صفحه های دروازه , صفحاتی میباشند که با کلمه ها اصلی مالامال گردیده اند تا به موتور های کاوش نمایش داده شوند . این صفحه های دربرگیرنده عبارات حیاتی متعددی می باشند که داده ها صحت را مشتمل بر نمیشوند . آنها برای موتورهای کاوش پباده سازی گردیده اند و خیر برای استفاده کننده آخری . استفاده کننده آخری هیچ زمان این صفحه ها را نمی بیند چون آن‌ها به صورت خودکار به برگه انگیزه جهت دهی میگردند . در سال ۲۰۱۵ , گوگل یک الگوریتم نو برای رویا رویی با این موردها معرفی نمود .

 

سئو سایت کلاه سیاه چه تاثیری در بهینه سازی وب سایت داراست ؟



۴ - نوشته و لینک و پیوند های پنهان

 

نوشته یا این که پیوندهای نامرئی مشتمل بر هر متنی است که موتورهای جستجو گر میتوانند آن‌ها را بخوانند ولی یوزرها معمولی نمی توانند! نوشته مخفی قادر است دربرگیرنده متنی باشد که همرنگ با دورنما وبسایت شما باشد . برای مثال , سایت شما دارنده نوشته سپید در بگراند سپید باشد . از این خط مش اکثری از اشخاص برای اضافه کردن لینک و پیوند یا این که لغت ها حساس برای ارتقا درجه بندی صفحه ها استعمال می نمایند .

 

بدین ترتیب , یوزرها کارکشته به یافتن این نوشته پنهان نخواهند بود , البته موتورهای کاوش می‌توانند آن را بخوانند.


https://ismaeilsahab.ir/user-generated-spam/


۵ - محتوا اسکن شده

 

محتوای تکراری به سرقت محتوا از دیگر وب سایت ها و بلاگ های شبیه شما اشاره می نماید . امروزه الگوریتم های گوگل به سادگی میتوانند اسکن بودن محتوای یک سایت را تشخیص دهند و به همین جهت به کار گیری از محتوا های تکراری یکی بدترین روش های بهینه سازی سایت کلاه سیاه و سپید به حساب آورده می شود . درصورتی که محتوای تکراری در وبسایت شما موجود هست , یا این که آن را حذف فرمایید یا این که از URL Canonicalization مطلوب استعمال فرمائید .



۶ - روش Article Spinning

 

یک روش ویرایش محتوا صرفا برای گمراه کردن موتور های کاوش است . می‌دانیم که به روز نگه داشتن محتوا وبسایت یکی‌از کارداران دوچندان تاثیر گذار در سئو ما خواهد بود . این روش برای گریز از ساخت محتوا جدید برای وبسایت است و هیچ نوع محتوا تازه برای یوزرها در تارنما قرار نمی گیرد . به جای این فعالیت , در‌صورتی‌که نکته نو ای را در رابطه زمینه خاصی در مقاله خویش یافتید می‌توانید آن را در محتوا خویش قرار دهید .



۷ - خرید یا این که تبادل لینک و پیوند

 

موتور های کاوش پیوند ها را تحت عنوان یک برهان سکو بندی کلیدی برای تارنما شما در حیث خواهند گرفت , چون زمانی بیشتر صفحه های به تارنما شما لینک دارا هستند احتمال دارد محتوای شما مطلوب خیس بوده است . ولی امروزه بیشتر مردمان مبادرت به خرید و تبادل بک پیوند می نمایند برای اینکه بتوانند پیوند های بیشتری را کسب نمایند و فراموش می نمایند که‌این لینک و پیوند ها بایستی ارگانیک باشند .

 

در شرایطی که مرجع لینک و پیوند ها مرتبط با وبسایت شما نباشد , میتواند تاثیر منفی بر SEO وبسایت شما داشته باشد . به چنگ آوردن این دسته بک لینک و پیوند ها عمل رنج نیست البته خوب تر است بدانید که‌این عمل صرفا برای سایت شما زیان آور خواهد بود . بدین ترتیب , هیچوقت از این روش برای اخذ بک لینک و پیوند به کار گیری نکنید!



۸ - روش Google Bombing

 

این روش یکی از طریق هایی است که به وسیله بعضا متخصص ها سئوی سایت انجام یافته تا به واسطه آن جايگاه تارنما های حریف کاهش یابد . این عمل به طور معمول با تولید کمپین های رسانه ای متفاوت و ساخت صفحه ها منفی برای وبسایت های رقبا استعمال انجام می شود . اگرچه این عمل قادر است اثر گذار باشد البته در بیشتر مورد ها موتور های کاوش این موردها را کشف خواهند کرد .



۹ - وبسایت های آینه

 

وب سایت های آینه برای نمایش دادن محتوای سایت به وسیله وبسایت جدیدی برای ارتقاء سکو استعمال میشوند . این قضیه میتواند یکی از سایر روش های ساخت محتوا تکراری از تارنما شما یا این که بقیه منابع باشد .



گوگل چگونه متوجه فیک میشود ؟

 

اکثری از روش‌های الکی که فی مابین سایت‌های متعدد مشترک می باشند , در گذشت زمان به الگوریتم‌های ماشینی گوگل بیشتر میشوند و به صورت خودکار شناسایی می گردند . بعضا از مورد ها جز با بررسی انسانی قابل شناسایی نیست و به همین منظور گوگل از یوزرها خویش میخواهد که سایت‌های متقلب را گزارش نمایند .

 

همینطور گوگل با به کار گیری از کارمندان خویش , حاصل فهرست شده را بررسی میکند . مثلا به دو کارمند گفته می گردد که یک عبارت را کاوش نمایند . به هر کارمند بر پایه ی الگوریتم‌های گوناگون , حاصل متمایز نشان داده می شود . این دو کارمند کیفیت نتیجه ها را بررسی و امتیازدهی میکنند . الگوریتم‌هایی که بتوانند نتیجه ها بهتری ارائه نمایند , در زمان زمان و به صورت همیشگی جایگزین الگوریتم‌های گذشته میشوند .

 

در آخری فناوری که گوگل به عمل میگیرد , تجمیع سعی و خوی یوزرها در وقتی که از مرورگر گوگل کروم به کارگیری می کنند , به سرورهای گوگل ارسال میشوند . این داده ها امداد می کنند گوگل خوب تر بتواند مطالب بی‌کیفیت و سایت‌های متقلب را شناسایی نماید . این خصوصیت ابزاری زیاد کار کشته در قبال سایت‌های متقلب است و سئو وب سایت کلاه سیاه بیشتراز هر زمان دیگری رو به بی‌اثر شدن می رود .

 

هر چه زمان رو به جلو می رود , به کار گیری از تکنیک‌های بهینه سازی سایت کلاه سیاه اثر کمتری خواهند داشت و دیر یا این که زود شناسایی خواهند شد و مورد جریمه قرار میگیرند .

https://ismaeilsahab.ir/creating-pages-with-malicious-behavior/



چه گونه سئوی سایت کلاه سیاه را گزارش کنیم ؟

 

به دو عامل ممکن است شما بخواهید سئو وب سایت کلاه سیاه را گزارش نمائید . یا این که این‌که وب سایت شما از روش یک هک بدخواهانه , ویروس , کمپین سئو وب سایت منفی با لینک و پیوند های اسپم مدل و یا این که این‌که شما با کاوش روی واژه و کلمه حیاتی رقابتی که در تارنما خویش دارید به حاصل اسپم مدل میرسید .

 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده